неділю, 29 листопада 2015 р.

"Мій хлопець найкращий" - ти можеш так сказати?

Дорогі читачі пишу про дівчат, бо сама є дівчиною і прекрасно розумію, що відбувається в наших головах (інколи розумію), чого ми хочемо і про що мріємо, що нам не подобається і на що ми готові піти заради кохання. 

Більшість з нас, дівчат, мріє про принца,
про щасливе подружнє життя, про дітей, про фінансово незалежного чоловіка, хороший дім та машину. Дехто при цьому не тільки мріє і чекає зустрічі з ним, проте щось робить для того, щоб приблизити своє ідеальне майбутнє, наприклад, вчиться, працює, розвивається, має хоббі, доглядає за собою і т.д. Я одна з цих дівчат. Колись давно я пообіцяла собі, що буду щасливою, навіть якщо ніколи не вийду заміж і не буду мати дітей. На мою думку, це важливо зрозуміти дівчатам, що секрет нашого щастя не в чоловіках і дітях, а в нас самих.

Сьогодні у мене є наречений, моя кохана людина, з ним я хочу повязати все своє майбутнє життя. Про нього я з впевненістю можу сказати "Мій хлопець найкращий!". Щоб це не були просто слова, я наведу Вам, дорогі читачі, докази:

- мій хлопець найкращий, бо він вміє слухати мене. Іноді мені, як і всім дівчатам, може здаватись, що він мене абсолютно не слухає, що він десь зайнятий своїми справами, хоча сидить навпроти. Проте, коли потім він чи запитує щось, чи дарує щось з того, що я говорила і думала, що залишилась непочутою, я розумію, що чоловіки слухають нас, дівчат, але не так, як ми б цього хотіли. З цього я роблю висновок, що людина, якій ви небайдужі буде слухати і чути Вас. 

- мій хлопець найкращий, бо телефонує і питає як пройшв мій день або що я планую робити. Я не люблю набридати телефонними дзвінками що півгодини, бо по-перше, я теж зайнята людина і в мене є своє життя, по-друге, він зайнята людина, а по - третє, так цікавіше і можна дати собі і йому час поскучати одне за одним. Людина, якій ви небайдужі цікавитиметься вашим життям, звичайними дрібничками і вашим самопочуттям, а не тільки розповідатиме про свій день. 

- мій хлопець найкращий, бо він ніколи не змушував мене до сексуальних стосунків, не маніпулював ними і не ставив погроз, що залишить мене, якщо я з ним не пересплю. Більше того, коли я сказала, що зустрічаючись ми не будемо цілуватись, він погодився. Уявляєте, є ще такі хлопці!!! Людина, якій ви небайдужі ніколи не змусить вас до інтимних стосунків, не просто без вашої волі, але й більше того. Якщо він розглядає вас, як свою майбутню дружину, то йому важливо, щоб ви були чистими і лише для нього, але після весілля.

- мій хлопець найкращий, бо мої проблеми - це його проблеми. Справа не в тому, що я шукала людину, яку ще нагрузити моїми справами, а справа в тому, що якщо в мене є проблема - то моя кохана людина, якщо вона мене кохає - не може не реагувати. І це нормально, адже ми, дівчата, слабша половина людства. Людина, якій ви небайдужі, якщо він вас любить, не може не хотіти допомогти вам, він уже в своїй голові повинен брати відповідальність за Вас також. Як це й буде в майбутньому, коли ви створите сім'ю. 

- мій хлопець найкращий, бо він робить мені оригінальні подарунки, нестандартно вітає з різноманітними святами, пише вірші, смс-ки та ін., з яких я все більше розумію, що особлива для нього. Для мене, як і для будь-якої дівчини, це означає присвячений час, не просто витрачені гроші, стандартні подарунки та вітання. Романтика - ой як важлива. Людина, яка вас кохає, думає про вас, вивчає, знає хоч трохи, що ви любите, а що ні, що подобається, а що ні. Тому він думає, як можна ще вразити, здивувати, завоювати вас. 

- мій хлопець найкращий, бо не міняє думку про мене і ставлення до мене, залежно від мого настрою чи невдалої розмови. Ми знайомі три роки. Ще на початку він сказав, що любить мене, а я за цей час декілька разів зупиняла спілкування з ним, зникала, не відпвідала на телефонні дзвінки і т.д. Погодьтесь, не дуже зрозуміла поведінка, собливо дял хлопців вона не зрозуміла. Мій коханий може й не розумів моєї поведінки, але він був вірний своєму слову, що любить мене, що завжди старатиметься мені допомогти, не залежно від мого вибору. Я відчувала, що його слово має вагу. Якщо людина вас кохає і має серйозні наміри щодо вас, то вона словами не розкидується і вірна своїм рішенням. 

- мій хлопець найкращий, бо надзвичайно зайнята людина. В нього насичене і цікаве життя, він журналіст, боксер, громадський діяч, бізнесмен. Я рада, що я не єдина частина його життя, рада, що він активний і завжди розвивається. І я поважаю його життя. З цього я розумію, що двоє людей, які люблять одне одного, повинні з повагою ставитись до життя одне одного, справ, хоббі. Приймати життя одне одного. 

-  мій хлопець найкращий, бо він не контролює кожен мій крок, не ревнує. Людина, яка вас любить, ніколи не думатиме, що ви її власність.

- мій хлопець найкращий, бо він мій наречений, майбутній чоловік. Людина, яка каже вам, що вас любить, цінує, ви вже довгий час знайомі і у нього серйозні плани на ваше майбутнє обовязково зроибть пропозицію стати його дружиною. В інших випадках, це несерйозне, безвідповідальне, руйнівне ставлення хлопця до дівчини, це створення марної надії, очікування, а згодом і розчарування. 

Отож, я поділилась своїм досвідом. Хтось може сказати, що мені несказанно посщастило. І ви будете праві. Я дуже щаслива людина, саме тому я бажаю ощасливлювати інших. 
Дорогі дівчата, ви прочитала моє повідомлення. Скажіть, Ви б хотіли мати таке ж ставлення до себе від хопців, як я від свого нареченого? Чи була корисна Вам ця стаття? З яким пунктом ви згідні, а з яким ні? Пишіть мені свої запитання на пошту 
З повагою, Бенберя Оксана

Немає коментарів:

Дописати коментар