середа, 28 жовтня 2015 р.

10 уроків, які я зробила в 24 роки 


УРОК 1. ЦІНІТЬ І НІКОЛИ НЕ ЗАБУВАЙТЕ СВОЄЇ МАМИ. Великим досягненням будь-якої людини є вміння цінити життя, а відповідно і ту людину, яка тобі його дала. Кожна мама уже молодець, бо дала життя своїй дитині, піддаючи великому ризику власне здоров'я та життя при вагітності та пологах. Тому вимагати чогось більшого від мами, бути незадоволеними, нарікати на те, що мама якась не така чи ще щось - це гріх. Якою б не була Ваша мама, завжди тримайте в пам'яті лише хороші спогади про неї та пам'ятайте, чого Ви навчились завдяки ній і ким стали. 



УРОК 2. НАВЧИТИСЬ ЛЮБИТИ ЖИТТЯ І АВТОРА ЖИТТЯ. НАВЧИТИСЬ ЛЮБИТИ БОГА БІЛЬШЕ ЗА ВСЕ НА СВІТІ. Запам'ятати, усвідомити, що Він найближче до нас, що Він все бачить, все знає, що Він готовий завжди допомогти, що Він завжди чекає, що Він завжли чує, прощає, приймає. Він - джерело радості, життя, сили та енергії. Може не стати батьків, родичів, друзів, всіх, на кого можна надіятись, здоров'я, а Бог і віра в Нього повинна бути завжди.

УРОК 3. НІКОЛИ НЕ ТРИМАЙТЕ ОБРАЗИ НА БАТЬКІВ. По звичайним людським міркам, у мене були всі підстави ображатись на свого батька, ненавидіти його за те, що він залишив нас з мамою. Проте, мудре виховання моєї мами допомогло мені не припуститись однієї з найбільших помилок в житті. Мама ніколи не говорила про тато поганого і не дозволяла нам, дітям думати про нього погане, звинувачувати його чи ображатись. Вона завжди казала, щоб ми були вдячними за те, що він дав нам життя, що підтримав маму під час вагітності та не заставив зробити аборт. Прощення батька звільнить Вас від неймовірно великого тягара та принесе багато нового, хорошого у теперішнє та майбутнє Ваше життя.

УРОК 4. НАЙКРАЩИЙ РЕСУРС, ЯКИЙ Є У МЕНЕ ЦЕ Я САМА. Навчитись поважати себе, бачити і цінити своє достоїнство, вкладати в себе. На світі може все, що завгодно піти не так, підвести, але ж я є у себе. Саме таке розуміння дає свободу від зовнішніх обставин і думок інших людей. Ви стаєте по-справжньому незалежною людиною. Тому вчитись, вкладати в себе нові знання, розвивати свої таланти - це задоволення і головне хоббі всього життя.

УРОК 5. БУДЬТЕ БІЛОЮ ВОРОНОЮ. НЕ БІЙТЕСЬ, ЯКЩО ВАС ПОМІТЯТЬ, БІЙТЕСЬ, ЯКЩО НЕ ПОМІТЯТЬ. Виховання на правильних християнських цінностях створило невидимий стержень в мені, який допомагав не піддаватись спокусам зовнішнього світу. Коли інші студенти давали взятки за екзамени, я вчила всі білети і здавала їх самойстійно на високі бали; коли більшість молоді з мого оточення зустрічались з хлопцями/дівчатами та вели сексуальне життя, я берегла себе для свого чоловіка; коли інші балувались алкоголем, тютюном чи наркотиком, я завжди говорила, що мені це не потрібно; коли інші намагались виглядати гарно ззовні, модно одягатись, я не відчувала дискомфорту, що одягнена не так як всі. Я була білою вороною. А найосновніше, що я хочу сказати, мене поважали і моє слово було авторитетним, зі мною радились і моєї думки питали. А на завершення ще й обрали старостою групи і погодились на всі мої правила. Як це не парадоксально, я не була аутсайдером, а навпаки – була лідером в групі. Як тільки Ви починаєте думати, як би то бути подібним на когось або таким як всі, Ви вбиваєте свою унікальність та особистість. Здається Вас повинні почати поважати, бо Ви такий як всі, всім догодили, виглядаєте модно і т.д., але за що Вас поважати, якщо це вже не Ви?

УРОК 6. ВМІТИ БУТИ ВДЯЧНОЮ ЛЮДЯМ, ЯКІ ХОЧ ЯКОСЬ ДОПОМОГЛИ МЕНІ. Вміння бути вдячним – це найкраще вміння щасливих людей, бо завдяки ньому вони почувають себе задоволеними життю, що їм ніхто не винен нічого та вони всього прагнуть досягати самостійно. Я вдячна своїй мамі та брату, вдячна вчителям в школі та викладачам в університеті, вдячна своїм пасторам, менторам, тренерам, нареченому та Богу.

УРОК 7. ЦІНУЙТЕ СВОЇХ ДРУЗІВ, ЦЕ ОСОБЛИВІ ЛЮДИ. Саме люди, які знаходяться ближче всього до Вас, бачать всі Ваші плюси та мінуси, і продовжують залишатись Вашими друзями. Тому цінуйте це та вчіться бути другом іншій людині.

УРОК 8. НАЙВАЖЛИВІШІ РЕЧІ В ЖИТТІ ТРЕБА РОБИТИ ДУЖЕ ЯКІСНО. Я завжди думала, що найосновніші і найбільш відповідальні вибори, які я робитиму у житті будуть: вибір професії, адже важливо знати ким ти будеш і чим хочеш займатись все життя ( я дуже не хотіла витратити своє життя на безкінечне отримування новий і нових дипломів, освіт) і вибір своєї половинки, чоловіка, бо для мене шлюб це на все життя. Тому в цих питаннях я ніколи не поспішала, багато готуюсь, читаю, взнаю та формую себе такою, якою б я хотіла бути.

УРОК 9. НЕ ПОСТУПАТИСЬ СВОЇМ СТАНДАРТАМ, НІКОЛИ НЕ ЗАНИЖАТИ СВОЮ ПЛАНКУ. Усі хлопці, які десь подобались мені або я подобалась їм, знали, що я не ходитиму з ними на побачення, не цілуватимусь і тим більше не спатиму з ними до шлюбу. Ми будемо дружити і взнавати одне одного, але без інтиму. На цьому наші відносини зникали. І Слава Богу. Ніколи не треба боятись, що щось чи хтось зникне з життя, якщо це вас не достойне. Одного разу мені навіть сказали "Так, з такими, як ти хлопці хочуть одружуватись, але гуляти вони хочуть з іншими дівчатами, які є більш доступними". Скажу чесно, для мене це був комплімент і образа одночасно. Приємно чути, що зі мною захоче одружитись будь-який хлопець, але не приємно, що існують легко доступні дівчата або дівчата для гуляння.
В основному дівчата бояться залишитись «старими дівами» чи соромляться того, що вони ще цнотливі. Скажу так, я не боялась першого і пишаюсь другим, тому у моєму житті з'явився молодий, серйозний, надійний хлопець. Який не злякався моїх правил, а почав поважати мене та мій спосіб життя. Наступного року ми плануємо весілля. Тому, дорогі дівчата, не бійтесь бути самотніми, не мати хлопця чи соромитись, що ви сексуально недосвідченна. Не спішіть здобувати такий досвід, бо як показує практика, він веде до ран та розбитих долей.

УРОК 10. ЯКЩО ХОЧЕШ МАТИ НАЙКРАЩЕ, ТРЕБА ЙОМУ ВІДПОВІДАТИ. Часто дівчата хочуть «принца на білому коні», але при цьому, вони не є принцесами. Або хочуть бути принцесами, щоб до них ставились, як до принцеси, але всередині не відповідають цьому. Подумайте, яку б людину Ви хотіли бачити поруч все життя, і чи веде Ваш спосіб життя до знайомства з такою людиною? Можете не відповідати мені на це запитання, але обов'язково дайте відповідь собі. Не спішіть шукати принца, бо Ви його знайдете, але чи захоче він бути з вами, чи будете цікавими для нього ви? Краще вкладайте в себе, розвивайтесь, робіть те, що подобається і те, що любите, читайте і доглядайте за собою, працюйте над своїм характером, емоціями.... Ставайте принцесою, щоб Вас хотілось добиватись, досягати, покоряти. Не бійтесь, якщо Ви "принцеса", "не принц" не зможе бути біля Вас, він просто не витримає всього, він здасться.



Немає коментарів:

Дописати коментар